sobota, 14 lipca 2012

O blogach

Nie wiem dlaczego tutaj piszę ,zawsze uważałem że blogi są dla pedałów i lamusów bez życia. Jednakże dzisiejszego pechowego dnia wtopiłem cały hajs jaki mi został do następnej wypłaty. Spytacie jak? - ano postawiłem na Borussię 440 pln . Trener wystawił chyba drugi skład juniorów w meczu z Brugge i przej*bałem. Znów. Zacząłem kombinować więc skąd na dłuższą metę wziąć hajs . Zanim skończę studia minie jeszcze trochę czasu i póki co jedynym źródłem dochodów będą prace w wakacje i rodzice .Wpadłem na pomysł wydania książki bo mam masę spostrzeżeń, wszystko mnie wkurwia a moja psycha jest bardzo zagmatwana i czasem tworzy ciekawe skojarzenia. Blog będzie więc takim zwiastunem - ciekawe czy ktoś będzie mnie czytał hehe . Chociaż jeśli spędzicie tu trochę czasu, to dojdziecie do wniosku że jestem jebnięty. Każdy dochodzi do takiego. Smutna prawda jest taka że ludzie dzielą się na nieprzebadanych, i tych pozamykanych w psychiatrykach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz